2013年5月23日 星期四

【五星首抽寵大抽獎】得獎名單公佈及本站開幕一個月紀念活動流出




鑑於發現某些參加者沒有按指定要求LIKE 我地FACEBOOK既專頁

所以將不能獲得抽獎資格

以下所有抽獎方法都運用線上抽籤網站

 得獎名單公佈 

 阿波羅:林偉聰 
 木埃:Gothmog Balrog Cheung 
 天照:Skye Chau 
 白盾:I'am ChoiJai 
 維納斯:Winghin Lee 
 木印:BLue Bee 
 水埃:James Leung 
 火埃:Tin Wai Wong 

所有首抽寵SAVE已經經電郵發送
再一次感謝大家既響應!

 可憐既水火騎士同千代女話:如我地所料無人肯我地走!咁我地人道毀滅啦!

 6月2號為本站開幕一個月紀念日 

 到時將會送出一份大禮 (itunes gift card?? 圖鑑??........) 

 想知係咩?記得緊貼我地個Blog同facebook fans page la.... 


沒有留言:

張貼留言